Forpsi

Állások, állások Magyarországon, álláskeresés, jobs

Fesztivál.hu

Port80.hu

Mp3Heaven.hu




Legyen a Papirusz.hu a Kezdőlapja! Tegye be lapunkat a Kedvencek közé!
Itt a márka! - Vette már ma? (Archívum)
Márkaer?sít? óriásplakát akció februárban
Szerző: I-Web.hu
2003. február 13. 15:36


A Magyar Márkaszövetség, amely a gyorsan fogyó fogyasztási cikkekkel foglalkozó cégek szakmai és érdekvédelmi szervezete, szeretné népszer?síteni a márkaértékeket, ezért az eddigi legnagyobb hazai óriásplakát-kampányába kezdett. Februárban az ország 5100 pontján jelennek meg különböz? ismert termékekr?l készített plakátok, amivel a márkaszövetség hangsúlyozni szeretné a gyártói márka el?nyeit: a garantált min?séget, az ismertséget, és a széleskör? elérhet?séget.

Kicsit szélmalomharcnak érezzük ezt a kampányt, hiszen elég csak arra gondolni, hogy naponta hány színes reklámprospektus landol a postaládánkban, amelyekben különböz? áruházak hívják fel figyelmünk arra, hogy náluk mennyivel olcsóbbak bizonyos termékek, nem is beszélve saját gyártású áruikról. A Gfk Hungária felmérése szerint a magyar fogyasztók legfontosabb vásárlási szempontja az ár.

Dr. Berács József, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem marketing tanszékének vezet?je az akció sajtótájékoztatóján elmondta, sokan azt gondolják, hogy az ismert márkák csak azért drágábbak, mert meg kell fizetni a reklámoztatást. Az igazság azonban sokkal inkább az, mondta ?, hogy a többletár a folyamatos kutatásfejlesztés, az állandó min?ség és az innováció fedezete.

Ehhez az itthoni viszonyok ismeretében hozzáf?zhetjük, hogy az átlagos vásárló sem használ szívesen ismeretlen eredet?, illetve hasonmás termékeket - ám ha min?ségben az áru közel azonos az eredetivel, akkor bizony az aljas anyagi szempont dönt, nem a márkah?ség. A márkaszövetség, amely 2000 óta minden évben kampányt indít a márkatudatosság er?sítésére, az idén olyan cégeket nyert meg kezdeményezésének, mint a Nestlé, a Masterfoods, Procter&Gamble vagy a Délhús. E nagy cégek jelenlétét remélik garanciának arra, hogy a kampány sikeres lesz.

Persze e cikk szerz?je kicsit szkeptikus. A sajtótájékoztató végén vaktesztet végeztettek a vállalkozó kedv? újságírókkal, azt igazolandó, hogy az igazi márka a min?ségében is kit?nik. Tálcákon sorakozó, gyümölcsösen illatozó joghurtok közül kellett kiválasztani a legjobbat. Az ízek kavalkádjának értékelésén azonban sajnos megbuktam. Az általam legkrémesebbnek és legfinomabbnak ítélt joghurt az egyik legnagyobb tejtermékeket forgalmazó cég egyik termékének csupán csak a hipermarketes hasonmása volt.

 
 
Jelenleg 1 olvasó böngészik a Papiruszon


Képes apróhirdetés ingyen | Nemzetközi hirdetés | Fesztivál, rendezvény