Forpsi

Állások, állások Magyarországon, álláskeresés, jobs

Fesztivál.hu

Port80.hu

Mp3Heaven.hu




Legyen a Papirusz.hu a Kezdőlapja! Tegye be lapunkat a Kedvencek közé!
Idén ismét díjazzák a legszuperebb márkákat (Esemény-tár)
Superbrands 2007: fókuszban a fogyasztók
Szerző: Papirusz
2007. augusztus 16. 12:19
Idén ismét díjazzák a legszuperebb márkákat

Az idei évben különleges el?készületekkel veszi kezdetét a Magyarországon is immár harmadik alkalommal megrendezésre kerül? Superbrands márkamin?sít? program, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ több mint 55 országában m?ködik mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal évr?l-évre b?vül? „PIPACS" adatbázisa adja, amelyben közel 50.000 védjegybejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezet? képvisel?ib?l álló szakért?i bizottság ennek az adatbázisnak a sz?kített, tisztított és frissített változatából választja ki a 2007-es év magyarországi Superbrandjeit.

A kiválasztást és értékelést végz? független és önkéntes Superbrands Szakért?i Bizottság a kommunikációs szakma elitjét reprezentálja. Az elmúlt két évhez hasonlóan ezúttal is 15 taggal m?köd? grémiumban helyet kapott egyebek mellett a Magyar Reklámszövetség, a Magyar Közterületi Reklámszövetség, a Lobbi Szövetség és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, valamint a Sláger Rádió és a VIVA TV vezérigazgatója, továbbá reklám- és pr ügynökségek vezet?i képviselik a szakmát.

Évr?l évre egyre jobban érzékelhet? a Suberbrands széles hazai ismertsége és elismertsége, amelyr?l az egyes szupermárkák saját kommunikációs kampányai is látványosan árulkodnak. A program egyik legf?bb, és az idei évben minden korábbinál fontosabbnak tekintett célja, hogy a széles közönséget is megismertesse a legkiválóbb márkákkal illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelent?ségével. A szervez?k ezért 2007 ?szén nagyszabású kampányt indítanak a magyarországi szupermárkák népszer?sítésére. A programot bemutató PR tevékenység mellett közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek a magyarországi Superbrands márkabemutató hirdetései.

A Superbrands idén els? ízben átfogó fogyasztói kutatás elvégzésére kérte fel a GFK Piackutató Intézetet annak érdekében, hogy egyrészr?l a szakma minden eddiginél pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, illetve azzal a céllal, hogy a márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztóknak a márkákra vonatkozó véleményét. A szervez?k a Superbrands 2007 kommunikációs feladatainak elvégzésével az EDGE Communications ügynökséget bízták meg.

A hagyományokhoz híven ebben az évben is megjelenik a látványosan szerkesztett, szakmai referenciának tekintett Superbrands kiadvány, amely aktuális áttekintést ad Magyarország vezet? márkáiról. A korábbi évekt?l eltér?en azonban idén a széles fogyasztói körhöz juttatják el a Superbrands kiadványt, megismertetve ezáltal a közönséget az adott márkák történetével és sikerének titkaival. Szintén idei újdonság, hogy a szervez?k hamarosan diákoknak szóló tanulmányi pályázatot is indítanak márkaépítési témákban.

 
 
Jelenleg 10 olvasó böngészik a Papiruszon


Képes apróhirdetés ingyen | Nemzetközi hirdetés | Fesztivál, rendezvény